Мое кредо - кредо индивидуалиста... но я постоянно его забываю!..

середа, 21 січня 2009 р.

КАРПА!!!


)))
Я нереально захопилась!) Навіть подумала в деякому плані перейняти її стиль. Це просто офігєнна людина! Зі своїми курвами і мучачіками, зі своїми думками і своїм сприйняттям. Зі своєю неперевершеною мовою і стилем)
Тільки що подивилась інтерв"ю з Карпою. Це щось)

***
Песимістично?
Я не вперше чую. Ну то й що, що песимістично? Повірте, якщо зробити зелений фон, поналіплювати ржачних фоток до кожного посту, чи понапльовувати смайликів до кожного слова, то оптимізм з"явиться одразу якимось найдивовижнішим способом))
Тут все казки, хочте читайте, хочте ні. Це мої думки. Вони ТАКІ!
І навіть найржачніше і найдобріше, що я можу тут написати, на чорному єкрані стане трохи сумним.
То це не я така. То блог такий. А я не букви. Я людина. Ми з ним - різні речі...

Немає коментарів: