Мое кредо - кредо индивидуалиста... но я постоянно его забываю!..

середа, 21 січня 2009 р.

Тести...


Сьогодні дзвонила Акімовна. Сказала терміново визначитись з предметами на ЗНО і ДПА...
Як же я цього не хочу. Відчуваю себе краплею в морі 10 років життя. Ніби їх і не було. Ніби мозок мій так і залишився стерильним з 6 років. Всього 3 місяці, і почнуться тести. А ДПА... А що ДПА? Ну піду я здавати ту хімію, ну і що.. треба ще один предмет. Я думала просто взяти ЗНО з географії.. Може так і зроблю. Але вже бачу себе, 60 завдань і 120 хвилин... Так само, як і з іншого...
Піду в ПТУ... Хай мене навчать...

4 коментарі:

Анонім сказав...

Ты читала/смотрела "Секрет"?

Anima сказав...

"Секрет"?... Нет, а что это? Или чье это?

Анонім сказав...

Поищи в нете. "The Secret"
ЗНО - тупизм, согласна.

Anima сказав...

Поискала...
И что? Стоющий?