Мое кредо - кредо индивидуалиста... но я постоянно его забываю!..

субота, 24 січня 2009 р.

Ідал чоловіка.. чи ідеальний чоловік... карочє "Мій тіпа ідеал")

(Для обраних - дуже терплячих))

Взагалі то на цю тему хотіла написати ще тієї весни, так надихнув один фільм) Та якось забулося.. А тут якось крутилась на кухні, працював тєлік і з улюбленого блакитного екрану просто таки злетіли слова: "В головних ролях Андріано Челєнтано і..."

Взагалі тема хлопців в моєму житті залишається загадкою навіть для мене). Досі не можу точно сказати, скільки тих мучачіків у мене було. І не тому, що їх було ТАК багато. Нєєє) Просто досі не догнала, з ким із тих "раз, два і обчелся" у нас були типу стосунки, а з ким ні. Ну коротше, це розуміти необов"язково))) Одне можу сказати точно - кохання у мене в житті було лише одне. Перше) Воно тривало 2 роки. Хоча і тут не без приколів. Бо, як тільки ми почали з ним зустрічатись, на 4-ий день мені не хотілось більше нічого спільного мати з цим омріяним МАЧО (доречі омріювала його не одна я)) *І як після цього серцю вірити?))*

Так от... "Безумно влюбленный" дивились в автобусі, по дорозі до готелю в Римі. Звичайно одразу після традиційного "Укрощения строптивого". Дарма, що я задрихла в кінці фільму і не побачила того фінального поцілунку, та все ж 4 години маячання Чєлєнтано перед очима дали про себе знати) (І це я ще не рахувала "Сєрафіно" шо поставили з самісінького раночку, коли так хотілось, цуко, спатоньки).

Перша думка під-час сцени, коли він (водій автобуса) пропонує тій принцесі (в "Безумно влюбленный") вийти заміж (за нього)): "Чого ти дура ламаєсся?" Це потім згадуєш, що вона принцеса, і що їй "положено". Та то не важливо.
Взагалі, всі ролі Челєнтано, які я встигла побачити не залишали мене спокійною. Його образ зарозумілого, самовпевненого, хамовитого грубіяна завжди змушував шкодувати, що "ДІДА МОРОЗА НЕ ІСНУЄ((", ну, тобто що ні Еліа, ні Барнаба як таких нема. Чи хоча б крихітки цих образів в якомусь мучачіку з мого оточення.

Так от... Зарозумілий, самовпевнений, трохи хамовитий і грубий тип, збалуваний увагою жінок до "нєхачу". Такий собі егоїст, якому взагалі по цимбалах те, що про нього думають. Навіть не побоюся слова бабнік (мені не подобаються українські слова бабій чи баболюб). Ну, короче, повний падонак) Ах, да! Тут важливе ще "простий хлопець"!!

Та нє, я начебто нормальна) Це лише на переший погляд все так страшно. А тепер давайте порозкинемо на трьох... Ключове слово в вищезазначеному образі - бабнік. Тобто хлопець, якому на шию вішаються просто таки пачками. Тепер подумайте, як дівчата (нормальні дівчата!!!) можуть капати слюнями на такого як ОТО? Безманєрного грубіяна...
Просто я забула написати одне надважливе слово..) РОЗУМ!!! І розбірливість...
Так от... до чого я веду. Кожна із нас, прекрасної половини людства (:Р)) хоче бути коханою. Єдиною і неповторною. І ще раз коханою. То саме такі "погані хлопці" здатні на величезне кохання, здатні на повну самовіддачу, на пристрасть і навіть на (як це не дивно)повагу на довгий час. Саме такий чоловік, перекуштувавши безліч наївних дівчаток, коли все ж знайде ту єдину - не відпустить її ніколи... І тут раптово кудись зникає те "бабнік", бо саме такі люди частіше за все змінюються докорінно. І саме з таких хамовитих, грубих і самовпевнених холостяків, з"являються ніжні, турботливі і вірні сем"янини.

Важливо тільки пам"ятати, що дівчиною такого "мачо" може стати одна на тисячу дєвачок. І тут мені мабуть не вистачить цілого словника, щоб описати якості, якими повинна володіти така обрана)) І чому від нас завжди вимагається більше?)))

Мабуть тому що в моїй уяві головним у стосунках має бути чоловік. Може й звучить банально, але в моєму житі такий був лише один, і то, ми не зустрічалися, а так... (ну, думаю, читаючи це речення, він вже себе впізнав)). Чоловік має володіти правом о б и р а т и. В відносинах чоловік має бути тим, до чого буде тягнутися дівчина. Він має бути вищий за неї, має бути стимулом до відповідності. Тарас, до речі, правильно сказав - він не має права розслаблятись. Саме від чоловіка має йти ініціатива, починаючи від "давай влаштуємо пікнік" закінчуючи сексом. Жінка переймає ініціативу лише для того, щоб урізноманітнити спільне життя. Проте, коли жінка головна за правило, то це нестерпно, перш за все - для неї.

Що ж.. картини мого ідеалу намалювати мені так і не вдалось. Та на цьому, думаю, варто завершити. Бо всеодно кожен доповнить цю картинку так, як йому стукне її доповнити) То не будемо паплюжити мій образ паєнькі, яка ще й слова такого "справжній мужчина" не знає) Дякую за увагу!)

Немає коментарів: