Мое кредо - кредо индивидуалиста... но я постоянно его забываю!..

вівторок, 20 січня 2009 р.

А чим тобі люди не цигарки... одну викурив, і тягнешся до другої. А вони згорають, як не крути - згорають. А ти все одно палити будеш!!! Як не крути..

Зараз мені хочеться багато сказати. Просто я ж типу білявка, в мене інформація осідає і фільтрується повільно...) Тільки от якщо ти вже це побачив, то дочитай до кінця.

За три години ти сказав так багато слів... Так багато речень, і так багато тексту. І сам зробив ТАК багато висновків, що я не у всі з них встигла повірити.
Та вся твоя психологія, всі твої складні ідеї і ідеали... воно все зводиться до одного (ну, майже все, звичайно). Ти прагнеш свободи. Ти хочеш незалежності. От і все. От і вся психологія, от і все життя. Ось, де твоє щастя.

Дуже багато крутиться думок. Не можу згадати цілком нашої розмови... Допишу потім, як сили будуть д у м а т и...
Тільки одразу хочеться сказати, що після сьогоднішнього вечора моє ставлення до тебе змінилось. Дуже. Навіть не ставлення, а сприйняття тебе. От і маєш)

Немає коментарів: