Мое кредо - кредо индивидуалиста... но я постоянно его забываю!..

вівторок, 10 червня 2008 р.

Чайка Open Air

Як весело було на фестивалі!!! Неперевершена компанія, класна музика та це неймовірне відчуття свободи...
Таких "ніжних" сек*юріті я ще не бачила)) Запитала у одного, чи зможу я завтра пройти з цим браслетом на фест, він відповів "Солнышко, сможешь, только не выбрасывай эту хрень!") мене це повеселило. Особливо після того, що вони тволрили на моїх очах з людьми... бррр...
В перший день я чекала на КиШ. Але звук припаскудніший.. Та і КиШ якось не дуже...
Зате порадував другий день) До четвертої робили, що могли. Я бігала по всіх своїх знайомих, розкиданих по фестивалю, пили багато пива (доречі зовсім не п*яніли), співали, заплітали Балашову косички, і т.д. Я зрозуміла, що в мені вмерла фанатка Агати Крісті!!!! Вони супер!!! Я їх обожнюю! Далі був Сплін...
От тільки поведінка Радченка здалась мені трохи не зрозумілою. Спочатку він підняв мене на плечі, потім... Якось зовсім не схожим був він на одруженого чоловіка... Постійно намагвся тримати мене за руку, обійняти і просто звернути на себе мою увагу... Ми з "мамою" Жовтою були трохи спантеличені обидві. Та як би там не було... він заполонив мої думки до останнього часу.. Ні! Це нічого такого не означає... Просто ситуація справді мене трохи вразила...
Він повернувся, коли ми були вже в місті. Стояли і пили пиво біля супермаркету вночі. І знов... Він провів "нас" до Майдану і ми попрощалися. Сподіваюсь назавжди...

Немає коментарів: