Мое кредо - кредо индивидуалиста... но я постоянно его забываю!..

вівторок, 10 червня 2008 р.

....підсумок

... завершується.... починається знову... і знов завершується.. і.. знов...

завершено ще один навчальний рік.. і тепер відчуття, ніби втрачено стільки часу... і ніколи ніхто його не поверне. Наступного року я випущусь зі школи. Я навіть думати не хочу що буде зі мною. Я готова. Вже не боюсь. Просто трохи спантеличена тим, що не можу зробити вибір, можливо найголовніший в моєму житті вибір...

...Я раптом навчилася любити.... і радіти) Я навчилася радіти за інших. Це неабияку роль зіграло в моєму житті. І за себе) І любити також себе, і інших... тих, хто любить мене і ненавидить. Других люблю найбільше)

...отримано другий диплом про позашкільну освіту... журналістика)))... не знаю, чи радіти мені тепер)

... це літо останнє... останнє ліло уічениці 53 школи. І я відчуваю що воно закінчується...

Немає коментарів: