Мое кредо - кредо индивидуалиста... но я постоянно его забываю!..

субота, 28 березня 2009 р.

Здається хтось заговорився...

Хвилиночку, хвилиночку, зачекайте панове! Так шо ж це в нас виходить? Якось не клеїться у мене сьогоднішнє, минуле і давно минуле...
Якщо брати за головне сказане тобою нещодавно, то того вечора ти говорив повну фігню. Тоді кожне твоє слово, що перекривало мені подих, не важило насправді абсолютно нічого.. І про відкриту книжку, і про експеримент.... і ще хєрня якась.. багато чого ти тоді сказав.
З іншої сторони, якщо брати за головне те, про що ми говорили тоді, то виходить, ти обманюєш мене тепер...
Може це й схоже на шизофренію, але що тут ще скажеш? Я дуже багато разів переконувалась в тому, що думаю в правильному напрямку. Дуже вже часто я опинялась правою, навіть в суперечці із собою.. Подивимось. Блог ти мій все-одно не читаєш... тож... подивимось..

Немає коментарів: