Мое кредо - кредо индивидуалиста... но я постоянно его забываю!..

вівторок, 10 березня 2009 р.

Еще одна фигня)

Я вже й боюся жити серед вас -
учителів нового покоління.
Зробити й крок не можна у наш час,
щоб не почути: "Де ж твоє сумління?!"

І кожен з вас може сказать як треба,
і кожен знає як повинно буть..
Бо кожен третій - підкоритель неба,
А кожен другий знає життя суть.

Бо ви ж усі досвідчені, їй Богу!
В свої 15 знаєте усе.
Якого ж біса куриці дорогу
показує її ж мале яйце?..

Мені, якщо відверто, по-цимбалах,
хто й що про мене каже і мовчить,
але, якщо задуматись на мить
то ви, якщо не гірші, - такі ж самі...

Та час найбільш надійна перевірка,
він всіх розставить по своїх місцях.
Побачимо тоді хто покоївка,
а хто залізна леді у вінцях.

Коротше кажучи, у всіх нас своя доля,
її ніяк не змінюють плітки...
Я всім даю можливість жить по волі,
те ж саме право залишаючи собі!

4 коментарі:

svitlo сказав...

Супер! 12 баллов (5 по-старому)!
Большое спасибо за этот стих :)

Anima сказав...

)) вы мне откровенно льстите)) но спасибо)

svitlo сказав...

Никакой лести тут нет.

Я откровенно рад, что вы написали такой серьезный, зрелый и красивый стих.

Успехов вам в дальнейшем!

Anima сказав...

Ну ладно) Поверим)
По такому случаю перейдем на "ты":)))