Мое кредо - кредо индивидуалиста... но я постоянно его забываю!..

вівторок, 10 лютого 2009 р.

Хлопчики! Любітє дєвачєк!

... і моліться Богу, шо ви народились хлопчиками!

Ви знаєте, шо то таке, коли з ранку дивишся на себе в дзеркало, і само собою виривається "Хто ета?! 0_о.." В колі собіподібних тебе все дратує, а потім ти починаєш реготати в самий непідходящий для того момент, а ніхто з тобою вже зробити нічого не може...
Потім ти приходиш додому, і тупо, шо цілий день городи копав) Береш собаку. Йдеш по вулиці і думаєш: " Він мене не любить!" Потім думаєш: "А якого біса він повинен мене любити" Далі думаєш: " Так! Стоп! Я ж теж його не люблю..." Потім ще: " А про кого я тікишо думала...0_о..." На всі ці думки у вас йде близько 0.33333 секунди, до того моменту, як ваш собака не затягне вас в якусь чергову купку лайна, і вся вулиця не почує вкотре ваше тихеньке: ЦУКО!

Продовжувати? Так от...

Ви починаєте дико нервувати, коли ваш песик забирає у вас паличку...взагалі повинно бути навпаки... Але ви таки видираєте ту паличку у песика, хоча поряд лежить ще штук сорок таких самих. Проте морально ви себе трохи задовольнили)))
Ви приходите додому. Вкотре за сьогодні матюкаєте килимочок, що лежав під вашими дверима, до того, як ви вирішили витерти об нього ноги..
Намагаєтесь почати робити ДЗ, але через хвилин 25 на питання мами "Що робимо?" абсолютно щиро відповідаєте "Втикаю..."
МММ... Найприємніше) У вас починає боліти голова! "Нє, цуко, хачу!"
Аж якось занадто буйно реагуєте на закінчення чергової серії серіалу, а надто на початок реклами!!
Далі просто супер частина дня! Ви знову дивитесь на себе в дзеркало, але питання "хто ета?" у вас вже не виникає... Скоріше "ШО ета?" Два дні тому ви захоплювались своєю фігурою? Тепер за 0.33333 секунди в вашій пам"яті спливуть всі схавані втіхаря Форнетті, чотири тонни цукерок Тофі, і три бутерброди з сиром Хохланд тієї ночі... "Це фантастика)))", вашу бабушку. Коли твої живіт і груди збільшуються в два рази (причому щодо грудей я трохи перегібаю), колір шкіри нагадує той уявний експонат з медицини, який типу змерз... чи втопився... чи втопився і змерз одночасно...
АААА!! Так! Шкіра! Вона стає настільки чутливою, що ви не просто ноги поголити, ви навіть зі станком в одній ванній знаходитись не можете!! І я боюся, що варіант з Джонсонс Бейбі вже не прокатить. На обличчі таки з'являться оті два кляті прищі, і це я ще комусь полестила))))
На бажання "подзвонити тому єдиному" самі даєте собі по мозгам..
Починаєте нарешті з ДЗ...
...

Мальчікі, захистити своїх коханих від природи, вам не вдасться ніколи. Але огорнути її теплом, ніжністю і турботою повністю в ваших силах))).

1 коментар:

Анонім сказав...

Мне это почему-то напомнило статус-сообщение моего знакомого: "Женщины! Берегите мужчин - они ведь постоянно страдают! То он недостатка женского внимания, то от избытка, а иногда просто хуйнёй..."
Не уверена, что я вспомнила точно...
Даже не знаю, к чему это...