Мое кредо - кредо индивидуалиста... но я постоянно его забываю!..

понеділок, 24 січня 2011 р.

"Груші в тісті" Юрій Винничук

" Щось я ніяк не міг пригадати жодного сексуального моменту з учорашнього вечора. Чи ми взагалі кохалися? Логічно було б припустити, що так, бо коли двоє різностатевих осіб лягають у ліжко, то ж не для того, щоб обговорити останні рішення нашого парламенту."

" Цього разу стіл був заставлений пляшками з-під шампанського, мадярського вина, горілки і пива. О Боже! Не дивно, що мені відбило пам'ять. Чи тільки пам'ять?"

" Коли ж я зайшов на кухню, то остовпів. Там було все чисто і прибрано. Стіл уже не був завалений посудом, пуделочками приправ, крихтами хліба, а підлога блищала і сяяла. І, мовби цього було замало для повного щастя, блищав і сяяв весь посуд, використаний на вчорашній забаві."

" По-моєму позитивних рис забагато..."

" І тут ми знову мусимо поділити жінок на дві половини. Тих, які роздягаються самі, і тих, які чекають, аби їх роздягнули."

"Панна, яка роздягається сама, робить це з двох причин: а) має тебе в дупі і їй глибоко начхати, що ти про неї думаєш, б) не має тебе в дупі, а тому не бажає грати вар'ята. "

" Може, вона й не кохає мене, але мити підлогу, маючи мене в дупі, це вже патологія."

" В моєму розумінні приємне - це щось смачне..." !!!!!!!!)))))

"А груші в тісті - записуйте! - ще смачніші за яблука."

"1 якби в ту мить у мене під вікнами відбулося виверження Везувію, це ошелешило б мене значно менше, ніж..."

"Звідки ти взявся? - З програми «Для вас, дебіли»."
Ааааа))) Коротко и весело) Можно отвлечься во время работы)
http://community.hiblogger.net/lv/213079.html

Немає коментарів: