Мое кредо - кредо индивидуалиста... но я постоянно его забываю!..

понеділок, 1 червня 2009 р.

Перший свідомий крок!

Немає відчуття того, що щось закінчено. Немає того відчуття, яке не полишало цілий рік, що щось востаннє. Все здається маленькою формальністю, яка посуті нічого не означає. Я закінчила школу. І що? Я все ще ходжу на уроки і реально там навчаюсь)
Та все ж свято останнього дзвоника я не забуду ніколи. Це було нереально круто, феєрично і дуже незвичайно. Ми бачили це все минулого року, але бути в центрі цього коловороту кожен з нас може лише раз в житті. І це приємно. Це реально дуже круто, бо цей день святкують тисячі, і відчувається сильне поєднання всіх-всіх-всіх!
Дякую всім, хто був зі мною в той день! Дякую тим, хто вчився зі мною 10 років! Дякую тим, хто навчав мене 7 років! Дякую тим, хто буде зі мною все життя....

Я ніколи не забуду школу...




Немає коментарів: